Menu

Nancy S.
10 months ago
Εξαιρετικό φαγητό σε προσιτές τιμές και το προσωπικό παντα ευγενικό και χαμογελαστό!

Fenia M.
10 months ago
Ο νέος γευστικός προορισμός της πόλης!
Άριστο προσωπικό, εξαιρετική ποιότητα υλικών και τέλειες γεύσεις!
Άριστο προσωπικό, εξαιρετική ποιότητα υλικών και τέλειες γεύσεις!

Vaggelis T.
11 months ago

Stylianos E. G.
11 months ago

Ευαγγελία Τ.
11 months ago

Kostas K.
11 months ago
Κάθε φορά όλα ειναι άψογα! Άνθρωποι ευγενικοί και χαμογελαστοί. Πολυ καλές πρώτες ύλες, σε φυσιολογικές τιμές.

DIMITRIS R
11 months ago

ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ Γ.
11 months ago
Τέλειο φαγητό και πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση

ΖΕΡΒΑΣ Α.
11 months ago
Το μαγαζί είναι εξαιρετικο από όλες τις αποψεις. Προσφέρει αυθεντική Ελληνική κουζίνα σε ένα ζεστό, καθαρό και φιλόξενο περιβάλλον. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό, και οι μερίδες ήταν "μαμαδιστικες" πλούσιες και νόστιμες, με μεγάλη ποικιλία για όλα τα γούστα σε πολύ νορμάλ τιμές. Ολα όσα δοκιμάσαμε ήταν εξαιρετικά. Επανηλθα και άλλη μέρα για κρεπες και η εμπειρία ήταν εξίσου θετικη.Σίγουρα θα γίνει στέκι.

GIANNA K.
11 months ago
