Χέρι με χέρι place picture
5.0
Based on 17 reviews
powered by Google
Nancy S. profile picture
Nancy S.
10 months ago
Εξαιρετικό φαγητό σε προσιτές τιμές και το προσωπικό παντα ευγενικό και χαμογελαστό!
Fenia M. profile picture
Fenia M.
10 months ago
Ο νέος γευστικός προορισμός της πόλης!
Άριστο προσωπικό, εξαιρετική ποιότητα υλικών και τέλειες γεύσεις!
Vaggelis T. profile picture
Vaggelis T.
11 months ago
Stylianos E. G. profile picture
Stylianos E. G.
11 months ago
Kostas K. profile picture
Kostas K.
11 months ago
Κάθε φορά όλα ειναι άψογα! Άνθρωποι ευγενικοί και χαμογελαστοί. Πολυ καλές πρώτες ύλες, σε φυσιολογικές τιμές.
DIMITRIS R profile picture
DIMITRIS R
11 months ago
Τέλειο φαγητό και πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση
ΖΕΡΒΑΣ Α. profile picture
ΖΕΡΒΑΣ Α.
11 months ago
Το μαγαζί είναι εξαιρετικο από όλες τις αποψεις. Προσφέρει αυθεντική Ελληνική κουζίνα σε ένα ζεστό, καθαρό και φιλόξενο περιβάλλον. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό, και οι μερίδες ήταν "μαμαδιστικες" πλούσιες και νόστιμες, με μεγάλη ποικιλία για όλα τα γούστα σε πολύ νορμάλ τιμές. Ολα όσα δοκιμάσαμε ήταν εξαιρετικά. Επανηλθα και άλλη μέρα για κρεπες και η εμπειρία ήταν εξίσου θετικη.Σίγουρα θα γίνει στέκι.
GIANNA K. profile picture
GIANNA K.
11 months ago